zondag 16 januari 2011

rouwregister van Alfie



We maakten een rouwregister voor Alfie.  Hierin staan heel wat teksten en tekeningen over Alfie. Dank je wel Mieke om alles in te kleven. Het register krijgt een plaatsje aan de inkom bij het MAX- prikbord. Wie wil kan hierin een kijkje nemen. Alvast bedankt voor alle mooie teksten en tekeningen !!!
Hier zie je alvast enkele tekeningen :


















Beste Alfie,
Vroeger was je net een varken. Je knorde niet maar eten deed je veel. Brood of stro.
Je was het lievelingsdier van de zoo. Je was tof maar helaas moeten we afscheid nemen.
Lukas ( klas 4)

Alfie, iedereen vond je zo leuk, zelfs ik. Alfie zacht en mooi en koddig. je mocht met ons op de foto. Ik vond het heel leuk. Ik mis je .
Siel (klas 2)

Alfie, je was de liefste geit van de wereld en ik vind het jammer dat je dood bent.
Gentil (klas3)

Alfie was het liefste dier uit het dierenpark. We konden hem altijd aaien. Dat was leuk. Hij stond altijd met ons op de foto op de berg. Hij volgde ons altijd. dat was super leuk.
Tatjana (klas 2)

Alfie, alfie zacht en klein.
Ik wil altijd bij je zijn, ook al ben je dood.
Je zal altijd bij mij zijn. Je was heel lief en mooi en leuk.
Ik zal je nooit vergeten alfie
Louise ( klas 2 )

Alfie, lieve geit. Ik wou je nooit meer kwijt.
Ik vond je heel lief,
je was mijn hartedief
met poot en al
maar nu ben je in het heelal.
Je was ook een mooie geit en dat wou ik
niet kwijt
Michiel ( klas 2 )


Alfie, jij was de leukste , de mooiste bok van België. Nu ben je dood maar je blijft mijn allerbeste vriend. Ik hou van jou.
Rune ( klas 3)


Liefste Alfie,
Je was het liefste dier van het dierenpark.
En onze favoriet
Je was heel lief en schattig.
Ik vond het tof dat we je konden aaien.
Gust, Benoït, Vitto (klas 6)

Ik mis Alfie zo , ik wou dat hij lang leefde. Ik wou dat iedereen van het dierenpark niet doodging. Ik vind het niet meer leuk dat Alfie dood is, want het was mijn beste vriend. en de andere dieren van het dierenpark zijn ook wel leuk. Maar de liefste van de hele wereld was Alfie. Wij mochten teksten maken voor Alfie en wensen hem veel geluk. Ik wou hem gelukkig nieuwjaar wensen. Ik wens je veel ballonnen. Jij was echt heel lief voor de kinderen en soms duwde je de kinderen, maar dat was gewoon omdat je ze lief vond. Dag Alfie, jij was ook heel lief. Ik wens je veel zoentjes en ik vond je altijd heel leuk. We moesten veel naar het dierenpark komen en heb veel van je strontjes moeten opkuisen. Hij blijft voor altijd dood. Dat is zo jammer.
Noor ( 3de kleuter)

Alfie is dood, ik heb het verteld aan mama. Ik geef nog veel kusjes aan Alfie.
Phebe ( 3de kleuter )

Alfie,
Ik zal je missen. Heel de school zal je missen. Je was een mooie geit en ook een leuke geit. Soms was je wat koppig maar dat vond ik niet erg. Je was heel lief;
Bieke ( klas 3 )

Alfie, ik ga je missen.
Je stond altijd over het hek om hallo te zeggen.
Je stond altijd zo vrolijk in de wei.
Je had zoveel vrienden.
Als er een paar kindjes kwamen was je bijna nooit bang.
En dat ga ik missen.
Eline ( klas 3)

Ik
Ik wil
Ik wil dat
Ik wil dat Alfie
ik wil dat Alfie blijft
Ik wil dat Alfie blijft leven.
Fiel ( klas 3)

Ik vind het heel jammer dat Alfie is gestorven. Maar zo gaat het in het leven. Dus wij kunnen er niet aan doen. Maar ik denk dat hij wel vriendjes gaat maken in de hemel.
Luka ( klas 3)

Alfie, ik vond je leuk.
Ik vind het jammer dat je dood bent.
Ik droom elke nacht over jou toen ik hoorde dat je dood was. Toen ging ik bijna wenen, maar ik wou niet. dus heb ik niet geweend. ik hoopte dat jij nog langer zou leven.
Izabo ( klas 3)


Ik vond Alfie leuk en heel mooi
Luca ( klas 1)

Alfie is lief en mooi
Jade ( klas 1)

lieve, lieve Alfie, ik hou van jou. Platvoet huilt
lota ( klas 1)

Ik zal je missen
Oscar ( klas 1)


Toen Alfie nog een lammetje was !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten